מינויים

ד״ר נועם יהודאי נבחר לנהל את המרכז הרפואי צפון (פוריה)

ד"ר יהודאי, מומחה ברפואת אא"ג, כירורגיית ראש וצוואר ומינהל רפואי, יחליף את פרופ' ארז און שפורש מתפקידו לאחר למעלה מעשור

ד"ר נוועם יהודאי, מנהל המרכז הרפואי צפון. צילום: מיכה בריקמן

ד״ר נועם יהודאי נבחר לנהל את המרכז הרפואי צפון (פוריה) שליד טבריה. כך הודיע אתמול (ד') משרד הבריאות. הוא מחליף בתפקיד את פרופ' ארז און שפורש מתפקידו לאחר 11 שנים. ד"ר יהודאי שימש בשנתיים האחרונות כסגן מנהל מרכז רפואי צפון, תפקיד אליו הגיע לאחר מספר שנים כסגן מנהל מרכז רפואי בני ציון שבחיפה.

ד"ר יהודאי, יליד 1973, נשוי ואב לשתיים, תושב חיפה. במסגרת תפקידיו היה ראש תחום רפואת אא"ג בצה"ל ורופא בכיר במחלקת אא״ג ב"בני ציון" וכן מרצה בכיר בפקולטה לרפואה בטכניון.

הוא בוגר ביה"ס לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה, מומחה ברפואת אא"ג, כירורגיית ראש וצוואר, מומחה במינהל רפואי, מוסמך (MHA) בניהול מערכות בריאות ומוסמך (MBA) במינהל עסקים. בנוסף, הוא בוגר תכנית ענבר מחזור ג', עתודה ניהולית של משרד הבריאות וארגון מעוז.

ד"ר יהודאי יחליף את פרופ' ארז און ששימש מנהל המרכז הרפואי ב-11 השנים האחרונות, מתוכן ניהל שנה אחת את חטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים.

שר הבריאות אוריאל בוסו בירך את ד"ר יהודאי על המינוי למנהל המרכז הרפואי צפון. "מדובר בבחירה מצוינת לאור נסיונו המקצועי, היכרותו רבת השנים את מערכת הבריאות בצפון ויכולותיו המוכחות בניהול, בין היתר, כסגן מנהל המרכז הרפואי צפון בשנתיים האחרונות וכן כסגן מנהל המרכז הרפואי בני ציון", אמר השר.

"בפני המרכז הרפואי צפון ניצבים אתגרים גדולים - בתקופה הקרובה בשל האתגרים הבטחוניים, וכן בשנים הבאות כחלק ממשימת העל של מערכת הבריאות להוביל לצמצום פערים בשירותי הבריאות בין פריפריה למרכז. אני סמוך ובטוח", הוסיף השר, "שד"ר יהודאי יוביל את הצוותים הרפואיים וינהיג אותם להישגים והצלחות בתחום לטובת הציבור כולו, ואני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד. אני מבקש להודות למנהל היוצא, פרופ' ארז און, על המסירות וההשקעה ועל קידומו של המרכז הרפואי".

מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, הוסיף: "ד"ר יהודאי הוא מנהל מוערך, מנוסה ומקצועי שמביא איתו לתפקיד ניסיון ניהולי רב שצבר במהלך הקריירה המקצועית. בימים אלה, המציפים אתגרים ומורכבויות רבות בישראל ובצפון המדינה בפרט, בחירתו של ד"ר יהודאי תסייע בהמשך חיזוק הרפואה הציבורית ומערכת הבריאות בצפון הארץ. הוא ימשיך את העשייה לחיזוק המרכז הרפואי והבריאות באזור הצפון, בין היתר באמצעות פתיחת מחלקת השיקום החדשה יחד עם צעדים אסטרטגיים נוספים לחיזוק כוח האדם הרפואי. אני מודה לפרופ' ארז און שניהל את בית החולים מעל לעשור ומאמין שימשיך לתרום מיכולותיו וכישוריו למערכת הבריאות בישראל".

ד״ר יהודאי מסר עם מינויו: "אני גאה לקבל עלי את התפקיד של מנהל מרכז רפואי צפון. בכוונתי להמשיך ולהוביל את המרכז הרפואי למצוינות ולמתן שירותי הבריאות הטובים ביותר לתושבי האזור, על ידי צמצום הפערים בין המרכז לפריפריה ופתיחת מרכזי מצוינות ושירותים מתקדמים. בכוונתי להמשיך לפעול במסגרת החזון של קודמי לחיזוק הביטחון הבריאותי של תושבי הצפון.

"נהיה המקום בו מטופלים בוחרים לדאוג לבריאותם ובו רוצים לעבוד צוותים רפואיים. המרכז הרפואי יהווה מנוע צמיחה אזורי שיתרום לחיזוק החוסן הכלכלי-חברתי של האזור הצפון מזרחי של מדינת ישראל ויוביל בתחומי הרפואה, המחקר, האקדמיה והחדשנות. אני רוצה להודות לפרופ' און על השנים הרבות שתרם למרכז הרפואי ועל ההתקדמות האדירה שנעשתה בזכותו ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידיו הבאים".

נושאים קשורים:  ד"ר נועם יהודאי,  פרופ' ארז און,  מינויים,  מרכז רפואי צפון,  חדשות
תגובות

מינוי מעולה. בהצלחה!

03.05.2024, 10:51

בהצלחה רבה נועם. אין ראוי ממך

בהצלחה!!!

בהצלחה יקירי , הצלחה שלך הינה הצלחה של כל תושבי הצפון לשרות רפואי איכותי וצמצום פערים , יישר כח ו מברוווק 🌺🌹🎊🎉

03.05.2024, 14:27

מינוי ראוי לאדם ראוי!
בהצלחה גדולה!

16.05.2024, 17:25

בהצלחה נועם היקר !!!

כל הכבוד ובהצלחה.